Saturday 20 October 2012

bola kelantan versus Atm

malam ni sunyi sangat...

kt kolej mat kilau ni pun cam sepi jek..
mungkin ramai yang balik kampung..
mungkin ramai yang kuar tengok bola.
almaklumla final game team red warrior vs Atm..

team mana yang korang sokong untuk game malam ni???
kalau aku dah semestinya 

 
hehe

bab bola ni aku kureng sikit..
kalau ada depan mata aku layan jek. takda la obsess sangat sampai teriak goll!!! goll!!
kalau tak tengok pun takda la menyesal.
sapa yang tengok bola ng aku mesti tak syok kan...
sebab kurang respond...hehe

tp mulut aku ni jahat sikit, sebab aku suka mengkritik orang..

malam ni duk melalak ng rumet jek..sambil update blog sambil online fesbuk.
on fesbuk pun coz  nak tahu pasal result game malam ni..

tak sia-sia ada ramai friend kat fesbuk sebab diorang suka mengupdate isu-isu semasa..hehe


 

No comments:

ANDA SUKA BLOG INI??

klik untuk dapatkan duit