Wednesday 17 October 2012

take five

tuuuttt.....tuuuttt....
ok....da sejam aku study bersamaan 1setengah chapter..

fuuuhhh..otak da mula full...toooing..toingg...


ok take five....

tringat kat blog baru aku ni..terbayang bayang  jek seliparbirubiru dalam kepala otak ni...rindu sesangat nak mengupdate..padahal esok aku ada kuez mat571..takpe...aku ambik masa kejap untuk mengketusketeh keyboard laktop ni...

blog seliparbirubiru yang aku duk godek sekarang ni adalah sambungan dari blog jendelakasih..(jendelakasih-jendelakasih.blogspot.com).

aku buat blog baru bukan sebab apa... old blog aku tu adaa masalah sikit dengan email...so dah tak tahu nak godek macam mana dah, dah tak tahu nak ubat mcmana so aku decide buat blog baru..


selamat bertemu dimuka blog seliparbirubiru

ok da cukup setangah jam bersawang dekat sini..jum sambung study...

*****

2 comments:

mia izzati said...

wahh sempat bergoblog..tapi takpe ilangkan tensen ye dak

Unknown said...

tu la..kepala asyik duk tringat kt blog jek..
slagi xcumel slagi tu la nk godek..hehe

ANDA SUKA BLOG INI??

klik untuk dapatkan duit