Friday 19 October 2012

teruk betol!!

banyak banyak hari yang paling aku suka hari jumaat.!
 gila kot kalau tak suka jumaat sebab kelas kuliah aku sampai pukul 12 pm jek, then tomorrow is holiday..
 enjoy enjoy, tidow lebih lebih, layan movie banyak banyak e.t.c.

pukul 10am tadi kelas mat512, hari ni belajar manyak fenim mak cik oi!!!
tapi yang happy nye sebab pn.nazirah bagi kitorang balik awal agaknya dia pun kesian dekat kitorang macam ada bintang lak kat kepala..blurr..blurr...11.40am lebih kurang, dia dah bagi kitorang balik.

sesampai jek kat bilik, perkara yang biasa aku buat, on laktop---->> bukak makanan tengahari yang di tapau cumel cumel tu --->> on running man or others movie yang boleh menghiburkan hati aku time aku makan.(sebagai penambah selera..hehe).sambil makan sambil gelak..

after solat zohor lebih kurang kul 2.45pm naik katil, belek belek majalah then terlelap kejap sampai pukul 5.
oiii makcik mimi!!! tidow sampai kul 5pm ko kata kejap ko tido!!
alah..tadi cuaca mendung so tidow lena ler sampai kul 5..hehe.susah nak dapat cuaca syok' camni tau..

dah terjaga, first tengok handset, ok kalau ada message penting reply dulu, kalau tak abaikan.
second, dah alang-alang laktop ada kat katil on internet tengok good news kat fesbuk kejap.

bila dah on facebook, alamak tertengok picture yang kawan aku share..teruk betol!!! geram siot!! 
tak pe..aku pause dulu benda ni..(gambar pn boleh pause kerrr..!!)..
jam kul 5.15pm..jap aku g solat asar dulu..next post aku sambung story pasal picture tu...

No comments:

ANDA SUKA BLOG INI??

klik untuk dapatkan duit