Friday 19 October 2012

nafsu!!

jam kul 7.45 pm..
solat magrib dah, mandi jek yang belum lagi..
ok..aku ambik masa 15minit untuk continue the previous entry aku tadi..

nah korang tengok picture ni!!
tegamak nya kamu wahai manusia!!
diberikan otak tapi tak pernah ko nak gunakan otak ko tu kejalan yang baik!



takda manusia yang sempurna! ko ada emas dan platinum pun belum cukup sempurna hidup ko kalau jalan yang ko pilih tu jalan yang menjijikkan diri ko sendiri.
everyone ada nafsu untuk melakukan sesuatu  di luar  landasan yang Allah sempadankan...
kalau ko tanya aku!..ehhh mesti la aku pun ada nafsu..!!kalau korang kata korang takda nafsu, alamak abnormal la tu....tolong..tolong g jumpa doctor..hehe.. masalah tu...
tapi!!! kita sebagai pemandu body sendiri perlu meng control kan hati kita..meh sama sama kita renungkan

aku tersangat kesal manusia sebegini ada dimuka bumi Allah ini. terutama sejantina dengan aku..
kenapa ko bangang sangat pergi letak bayi kat bawah pokok, atas pagar camtu. ko tak kesian ke kat anak yang ko kandung 9bulan 10hari dalam kantu perut ko sendiri!..

haiiishhh...mintak jauh 44simpang ke jalan yang yang di murkai  terjadi kat diri kita.
saya, awak, dia atau sapa sapa...

mohon kita sama sama muhasabah diri....

alaahh...masa da cukup, kalau boleh nak panjangkan lagi...
mira kawan baik aku tu da bising bising duk ketuk bilik suh siap nak g makan..
orite...jumpa lagi...

No comments:

ANDA SUKA BLOG INI??

klik untuk dapatkan duit